Sjous Geplaatst: 16 december 2024 Geplaatst: 16 december 2024 Ik had een bericht in dit forum verhuur geplaatst, met een aanbod om mijn nieuwe camper te huren. Ben ook net een paar dagen lid van NKC en ontdekte daarop het forum. Direct nadat ik het bericht geplaatst had, werd ik op mijn vingers getikt, dat ik mij aan de voorwaarden moet houden die voor het NKC forum gelden. Uiteraard heb ik aangepast, want zulke regels zijn er niet voor niets. Edoch de discussie die daarna op het bericht plaatsvond, vind ik onheus en onbehoorlijk ongemakkelijk. Diverse berichten waren passief agressief, en zelfs op de man gespeelt. Ben daarop door het forum gaan kijken en kom meerdere van dit soort discussies tegen, op de man en niet op de inhoud. Persoonlijk pas ik daarvoor en heb daar absoluut geen behoefte aan, zou ook verwachten dat de moderatoren van NKC hierop ingrijpen. Volgens mij is dit een hobby forum voor particulieren die liefhebber zijn van camperen en hun ervaringen met elkaar willen delen. Kijk het vooralsnog even aan, of de sfeer ten goede zal veranderen, anders verwijder ik mijn account hier. Toon respect voor elkaar en val elkaar niet af. Het bericht waarin deze discussie zich voordeed heb ik verwijdert, ik wil niet geassocieerd worden met dergelijke discussies. 1 1 Quote
mikeanber Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 hallo allen dat is nu wat die burgervadertjes net willen je had het goed bij de verandering was toen oke en magic en consoorten moet je links laten liggen ga maar links en rechts terug lezen dus zet het maar gewoon terug Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.