Sjous Geplaatst: 15 december 2024 Geplaatst: 15 december 2024 (aangepast) Ben voornemens op mijn Camper die ik in Juni geleverd ga krijgen mijn Starlink G3 v4 op het dak te plaatsen. In de Camper wil ik vervolgens een monitor ophangen (IPV een TV) en daar een chromecast aan te verbinden en het geluid via bluetooth te koppelen aan de speakers. Thuis heb ik dit al uitgetest en lijkt goed te werken. Ben benieuwd of iemand al ervaring heeft met deze combinatie in de praktijk. Met name ben ik ook geïnteresseerd in de ervaring van het starlink signaal, omdat de Starlink antenne vast op het dak van de camper gemonteerd zal worden, onder een kleine hoek. De starlink antenne is niet draaibaar, dus de kans is dat de antenne regelmatig sub optimaal gericht zal zijn op de hemel is groot. Kortom is het signaal van de starlink satalieten voldoende sterk als de strlink antenne suboptimaal gericht is op de hemel. (wie heeft er praktijk ervaring). Zoals ik het als voormalig ICT mens zie, zou het geen bezwaar moeten zijn, maar de praktijk kan weerbarstig zijn. Ben benieuwd dus naar de praktijk ervaringen. 15 december 2024 aangepast door Sjous Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.