Eric66 Geplaatst: 10 december 2024 Geplaatst: 10 december 2024 Ik heb pas geleden een Carthago C-Tourer 143 LE gekocht van een particulier. Als de camper met de achterzijde s'ochtend in de zon staat na een koude nacht, begint het dak en/of achterwand behoorlijk te kraken. Soms ook een knal te horen alsof er geschoten wordt. Ik vraag me af of dit een probleem is tav waterdichtheid van de camper op langere termijn of louter het vervormen van het dank en/ of achterzijde maar heeft verder geen enkele negatieve implicatie. Materiaal is volgens mij polyester. Quote
Magic Ed. Geplaatst: 11 december 2024 Geplaatst: 11 december 2024 Dat is het gevolg van krimpen en uitzetten bij grote en snelle temperatuur veranderingen voor van GFK-materiaal. Daarom wordt voor de afdichting flexiebele kit gebruikt en een gedeelte van het GFK niet vastgelijmd. Mag geen gevaar zijn dus. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.