Terre Ange Donnee Geplaatst: 9 december 2024 Geplaatst: 9 december 2024 Hallo, Ik ben een energieke en reislustige weduwe van 70. Ik zoek een maatje om uitteproberen of ik camperen leuk vind. Ik heb met mijn lief ruim 20 jaar met ons zeiljacht de Middellandse Zee doorkruist in de zomer, terwijl we in de winter naar andere oorden vlogen. Helaas is hij ruim 8 jaar geleden heel plotseling en te vroeg overleden... Ik woon al meer dan 23 jaar in de Provence met veel plezier en mijn truffelhondje Julia. Wie o wie, durft dit avontuur aan. Groetend, Marja. Quote
snarf Geplaatst: 26 december 2024 Geplaatst: 26 december 2024 Ik ben sinds 2 maanden weduwnaar en ik mis mijn vrouw natuurlijk en ik mis ook het reizen met de camper.maar zonder maatje is het minder leuk.Als jij dat maatje zou willen zijn,kom ik naar jouw en als het klikt,kunnen we n reis plannen zo niet dan blijft het bij n kop koffie of n etentje. Laat me weten als je er iets voor voelt.Frans. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.