Ron1944 Geplaatst: 6 december 2024 Geplaatst: 6 december 2024 Is er iemand die gaat overstappen op Internet tv en daarom zijn goed werkende Oyster Vision III 85 Single (het liefst met command unit) weg doet? Mijn unit op het dak loopt ieder keer vast, waarschijnlijk omdat de twee over elkaar draaiende delen verbogen zijn. Ik neem hem dan graag over tegen een redelijke prijs. Quote
Solution van der Honing Geplaatst: 7 december 2024 Solution Geplaatst: 7 december 2024 9 uren geleden, Ron1944 zei: Is er iemand die gaat overstappen op Internet tv en daarom zijn goed werkende Oyster Vision III 85 Single (het liefst met command unit) weg doet? Mijn unit op het dak loopt ieder keer vast, waarschijnlijk omdat de twee over elkaar draaiende delen verbogen zijn. Ik neem hem dan graag over tegen een redelijke prijs. Op marktplaats staat er een te koop voor € 375,00. Quote
Ron1944 Geplaatst: 7 december 2024 Auteur Geplaatst: 7 december 2024 Dank voor de reactie. Ik ben in contact met die verkoper maar ik zou het liefst van een NKC lid kopen. Dus ik wacht nog even af. Ron Quote
HymerBoy Geplaatst: 7 december 2024 Geplaatst: 7 december 2024 (aangepast) dit forum is openbaar hoor, hoef je heen nkc lid voor te zijn, ga je dan om zijn pasje vragen? Marktplaats werkt prima, gewoon even de reviews van de persoon bekijken. Geen of slechte reviews dan niet doen. 7 december 2024 aangepast door HymerBoy Quote
mikeanber Geplaatst: 8 december 2024 Geplaatst: 8 december 2024 hallo allen waarom van nkc lid wel andere niet hier zitten er genoeg op die ook niet hellemaal tof zijn snapje Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.