Rhiannon Geplaatst: 29 november 2024 Geplaatst: 29 november 2024 Ik ben op zoek naar een gezellige wintercamping voor in de kerstvakantie die ook heel geschikt is voor kinderen. Hebben jullie tips? Liefst regio ardennen, Luxemburg, eifel. Tip voor nkc: misschien ook een inspiratie gids met wintercampings maken? Quote
Adriatik Geplaatst: 2 december 2024 Geplaatst: 2 december 2024 Op 29-11-2024 om 18:34, Rhiannon zei: Tip voor nkc: misschien ook een inspiratie gids met wintercampings maken? Ik begrijp dat je hier een tip voor de NKC achterlaat in de verwachting dat de NKC dat zal lezen. Merkwaardig genoeg zal die verwachting niet worden waargemaakt. De NKC heeft dit NKC-forum het licht doen zien, maar daarna haar handen ervan afgetrokken. Het wordt niet gelezen (laat staan gemodereerd)! Quote
arnoob Geplaatst: 4 december 2024 Geplaatst: 4 december 2024 Ik neem aan dat je weet dat je in Campercontact kunt filteren op onder meer openingsperiode? En in de app Kamperen van Het Groene Boekje op "Het hele jaar geopend"? Wat gezellig is zul je zelf moeten bedenken, maar bij de meeste campings zijn de opties en mogelijkheden best wel goed aangegeven. Quote
Rhiannon Geplaatst: 9 december 2024 Auteur Geplaatst: 9 december 2024 Wij hebben nog maar pas een eigen camper, dus ik ben nog zoekende hier ik heb idd al wel gezien dat je op openingstijden kan filteren, maar ik vind geen enkel app waarbij ik kan filteren op of er een binnenruimte is. Soort speel of leefzaal. Met 4 in de camper met dit weer, waarvan 2 kinderen met veel energie, is dat wel handig om ze even wat ruimte te geven. Ik heb ontdekt dat in Denemarken en Oostenrijk de meeste campings die in de winter open zijn dit hebben, maar zo ver raken we niet op een paar dagen. Dus ik zoek zo iets wat dichterbij (wij wonen in België). Quote
van der Honing Geplaatst: 9 december 2024 Geplaatst: 9 december 2024 Kijk eens bij : boerenrust camping de Kermisrose. Genoeg te beleven voor kinderen. 1 Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.