Ga naar inhoud

Recommended Posts

Geplaatst:

Ben in bezit van een Corafo T447 uit 2015, om mijn grijs water te lozen moet ik de kraan een kwart slag draaien, dat gaat niet meer hij zit muurvast, weet iemand hoe dit systeem werkt

Johan Gevers

Geplaatst:

Hij zal door vervuiling vast zitten. Probeer hem langzaam vaak op en neer te bewegen zover als het gaat. Zou de tank leeg zijn dan helpt het vullen met citroenzuur.
Krijg je hem echt niet open, dan moet hij er onder uit en moet je de oorzaak bestrijden via de nooddop aan de bovenkant.
Succes.

Geplaatst:

Dag allemaal,

Ik weet niet hoe die tap eruit ziet bij Carado. Een foto zou handig zijn.

Ik heb iets gelijkaardig gehad met de draaistang van mijn LMC. Door aanhoudende nachtvorst was die kraan vastgevroren. Die kraan zit namelijk buiten de camper. Zelfs nadat we het kookwater van het eten hadden in de wasbak gegoten, was er in de kraan geen beweging te krijgen. Even onder de camper gekropen met een haardroger, en het systeem was zo los.

Groeten,

Peter

Geplaatst:

Dank je wel, Ed

Dat langzaam op en neer heeft niet geholpen. Heb hem er onderuit gehaald en schoongemaakt met WD40, de kogel loopt weer soepel. 

• Thanks 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid