Ga naar inhoud

Fulli Tolbadge omruilen/wisselen gaat niet lekker.


Go to solution Solved by Magic Ed.,

Recommended Posts

Geplaatst:

Vorige week heb ik een mail ban Fulli ontvangen dat tolbadge ingeruild moet worden voor een nieuwe. Dit zou kostenloos gebeuren.

het enige wat ik kan doen op de site van fulli is een nieuwe aanschaffen a 14,90. 
Heeft iemand ervaring met het omruilen van de Fulli Tolbadge?

 

Geplaatst:

Ben ik ook benieuwd naar, zelfde mail gehad.

 

Mijne heb ik 6 jaar geleden bij de ANWB gekocht, ga voor volgend seizoen daar eens vragen.

Wellicht kan ik daar omruilen. 

Geplaatst:

Deze mail heb ik in augusus naar Fulli gestuurd.

Fulli heeft mij gratis een nieuwe transponder gestuurd.

Ik moest wel de oude terug sturen en dat koste € 12,95.

Stuur je deze niet terug brengen ze € 30,- in rekening.

 

 

Verzonden: zaterdag 24 augustus 2024 21:50
Aan: contact@info.fullie.com
Onderwerp: RE: Tolbadge Frankrijk - Uw factuur Fulli

 

Beste Fulli,

 

Ik wil graag een nieuwe zender voor de tolwegen in Frankrijk, Spanje en Portugal.

Ik denk dat de batterij van mijn huidige zender leeg is.

Ik wil in oktober weer door Frankrijk, Spanje en misschien Portugal rijden.

Kunnen jullie mij een nieuwe zender sturen.

 

Met vriendelijke groeten,

Ad

Klantnummer

 

Van: Fulli Klantenservice [mailto:contact@info.fulli.com]
Verzonden: woensdag 11 januari 2023 12:09
Aan: Onderwerp: Tolbadge Frankrijk - Uw factuur Fulli

 

Als deze email niet goed wordt weergegeven, klik hier.
Gelieve niet via deze mail te antwoorden.
Voor al uw vragen kunt u de link Contact gebruiken.

 

 Klantennummer:  

 

Newsletter_bienvenue_03.png

 

U bent in het bezit van een tolbadge
voor de tolwegen in Frankrijk

 

Hierbij delen wij u mee dat uw factuur 32204839445 met het bedrag van 122.6 € beschikbaar is in uw account. Dit bedrag heeft betrekking op de trajecten die u de afgelopen maand heeft gereden of dit bedrag zijn administratiekosten omdat u de badge de afgelopen 24 maanden niet heeft gebruikt.

Het bedrag van de factuur wordt op 16/01/2023 van de rekening afgeschreven die u tijdens de inschrijving heeft doorgegeven, De afschrijving wordt gedaan op naam van "APRR" of "AREA", wij verzoeken u vriendelijk deze afschrijving niet te blokkeren.

Raadpleeg uw factuur nu in uw online klantenaccount Fulli.

 

 

Fulli bedankt u en wenst u een goede reis.

Fulli klantenservice

 

De Fulli app om al uw wensen te beheren

 

simulation de présence

Uw abonnement voor elektronische tolbetaling en uw elektrische oplaadbeurten beheren.

simulation de présence

Uw ideale serviceplaats vinden.

simulation de présence

De elektrische laadpalen lokaliseren.

 

App store

 

Google play

 

Groupe%201.png

logo.png

U ontvangt deze mail omdat u gebruik maakt van elektronische tolheffing.
Klik hier als u geen mail meer wilt ontvangen over de beschikbaarheid van uw rekeningoverzicht.

 

 

 

  • Solution
Geplaatst:

In de Fulli App zit hiervoor een knop "Badge en Panne". Dan komt hij van zelf naar huis en wordt de oude inactief gemaakt. Die moet je binnen vier weken na de afmelding terugsturen. Met DHL kost dat 11,00 euro.

En sla daarvan de bewijzen namelijk, het verzendetiket waarop je het badgenummer vermeldt, het afgiftebewijs en het bewijs van bezorging (track en trace) als screenshot zorgvuldig op. Want meer dan twee maanden later kreeg ik de boete van 30,- euro aan de broek. Daarvan via de App een klacht (gewoon in het Nederlands) in gediend met drie screenshots als bijlagen en binnen drie werkdagen een email (in het Frans) waarin ze melden dat ik op de volgende factuur een credit krijg van 30,- euro.
 

Geplaatst: (aangepast)

Heb net weer eens ingelogd via Fulli.com. Dus niet via de app!

Bij de 2e x proberen kreeg ik rechts boven een groen tekstvak met de melding dat ik de badge moest vernieuwen.

Daar geklikt en kwam toen op de “verleng” pagina.

Bij de nieuwe gratis badge komt een gefrankeerde retour enveloppe.

 

 

IMG_1004.jpeg

aangepast door Dieseltje
Geplaatst:
41 minuten geleden, Dieseltje zei:

Heb net weer eens ingelogd via Fulli.com. Dus niet via de app!

Bij de 2e x proberen kreeg ik rechts boven een groen tekstvak met de melding dat ik de badge moest vernieuwen.

Daar geklikt en kwam toen op de “verleng” pagina.

Bij de nieuwe gratis badge komt een gefrankeerde retour enveloppe.

 

 

IMG_1004.jpeg

Klopt helemaal. Ik heb de oude badge gratis in de met de nieuwe badge meegekomen retourenvelop naar fulli gezonden. Kreeg daarna ook keurig een bericht dat de oude badge was ontvangen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid