Zwollywood Geplaatst: 17 november Geplaatst: 17 november Wij zijn voornemens om op korte termijn een stalling te verlaten, en mogen iemand voordragen voor een fijne plek bij die erkende stalling in de regio Noord Veluwe / Flevoland. Het bedrijf vraagt een niet al te oude nette camper. Wie kunnen we aan een fijne betrouwbare camperstalling helpen?? 2 Quote
Boggel Geplaatst: 24 november Geplaatst: 24 november Hi, is er onbeperkt halen en brengen? Ben ook benieuwd naar de kosten Quote
Zwollywood Geplaatst: 28 november Auteur Geplaatst: 28 november Niet onbeperkt. Kosten: 135 per strekkende meter. Er zijn al vier kandidaten die me persoonlijk benaderd hebben. Quote
van der Honing Geplaatst: 28 november Geplaatst: 28 november Dat is niet goedkoop € 135 per strekkende meter. En dan ook nog niet onbeperkt halen en brengen. Quote
HymerBoy Geplaatst: 28 november Geplaatst: 28 november je hebt toch maar 1 kandidaat nodig, je hebt er al 4 of snap ik iets niet, 135 is mega veel idd. Quote
Zwollywood Geplaatst: 28 november Auteur Geplaatst: 28 november Er zijn nu drie kandidaten voor ons plekje. Quote
HymerBoy Geplaatst: 29 november Geplaatst: 29 november (aangepast) ja, dus je kan iemand blij maken, toch gewoon de 1e die komt die maak je blij. Of wil je nog meer kandidaten dan? Lijkt wel een veiling 29 november aangepast door HymerBoy Quote
Zwollywood Geplaatst: 1 december Auteur Geplaatst: 1 december (aangepast) Op 29-11-2024 om 17:51, HymerBoy zei: ja, dus je kan iemand blij maken, toch gewoon de 1e die komt die maak je blij. Of wil je nog meer kandidaten dan? Lijkt wel een veiling De eerste kreeg een optie, de volgende twee staan reserve. Veiling? Nee, ik mag iemand blij maken. Ik zou het liefst zaken doen via een specifiek camperforum. Via Marktplaats gaat zaken doen, wat campers betreft, heel wat beter. Dat verrast me, en vind ik ook wel jammer. 1 december aangepast door Zwollywood 1 Quote
mikeanber Geplaatst: 2 december Geplaatst: 2 december hallo allen ben jij sinterkaas of zo of ben je eigenaar anders moet je niet zo raar doen 1 1 Quote
van der Honing Geplaatst: 2 december Geplaatst: 2 december Zwollywood trekt u zich niets aan van de reacties die niets te maken hebben met uw aanbod. Ik heb geen stalling nodig maar waardeer het zeer dat u op deze wijze uw stalling plaats aanbiedt. Succes met het vinden van de juiste opvolger 1 1 Quote
CaradoT135 Geplaatst: 2 december Geplaatst: 2 december 1 uur geleden, van der Honing zei: Zwollywood trekt u zich niets aan van de reacties die niets te maken hebben met uw aanbod. Ik heb geen stalling nodig maar waardeer het zeer dat u op deze wijze uw stalling plaats aanbiedt. Succes met het vinden van de juiste opvolger Quote Dat is niet goedkoop € 135 per strekkende meter. En dan ook nog niet onbeperkt halen en brengen. Dat is al de tweede ontopic reactie die je geeft. Eerst melden dat je het duur is en te veel beperkingen geeft en vervolgens melden dat je geen stalling nodig hebt, waarom reageer je eigenlijk? 1 1 Quote
van der Honing Geplaatst: 2 december Geplaatst: 2 december 24 minuten geleden, CaradoT135 zei: Dat is al de tweede ontopic reactie die je geeft. Eerst melden dat je het duur is en te veel beperkingen geeft en vervolgens melden dat je geen stalling nodig hebt, waarom reageer je eigenlijk? op je teentjes getrapt?. 1 1 Quote
CaradoT135 Geplaatst: 2 december Geplaatst: 2 december Nee, het was alleen maar een constatering van een bijzondere opmerking van jouw kant. TS moet zich volgens jouw niets aantrekken van de reacties die niets te maken hebben met zijn aanbod. Leg maar eens uit wat jouw reactie dat € 135 per strekkende meter niet goedkoop is, terwijl je helemaal geen interesse hebt, wel een ontopic reactie is? Moet hij zich daar wel wat van aantrekken? 1 1 Quote
van der Honing Geplaatst: dinsdag om 20:49 Geplaatst: dinsdag om 20:49 Op 2-12-2024 om 20:32, CaradoT135 zei: Nee, het was alleen maar een constatering van een bijzondere opmerking van jouw kant. TS moet zich volgens jouw niets aantrekken van de reacties die niets te maken hebben met zijn aanbod. Leg maar eens uit wat jouw reactie dat € 135 per strekkende meter niet goedkoop is, terwijl je helemaal geen interesse hebt, wel een ontopic reactie is? Moet hij zich daar wel wat van aantrekken? Mijn reactie heeft puur met de stalling te maken. U bemoeit zich met de toewijzing/afhandeling. 1 1 Quote
mikeanber Geplaatst: donderdag om 05:54 Geplaatst: donderdag om 05:54 hallo allen en ja sinterklaas is jarig 1 1 Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.