Ronkivit Geplaatst: 11 november Geplaatst: 11 november Op 23 oktober heb ik de wegenbelasting geschorst omdat de camper weer tot het voorjaar in de stalling staat. Nu ligt er een naheffingsaanslag in de bus over de periode 22 augustus tot 23 oktober omdat de registratie bij het rdw gewijzigd is. Ik moet 167 euro nabetalen. Heeft iemand enig idee waar dit over gaat? Quote
Solution Magic Ed. Geplaatst: 12 november Solution Geplaatst: 12 november Dit lijkt mij de gewone houderschapsbelasting over twee maanden en één dag van 22-8 tot 23-10. Je zult voorheen wel per kwartaal betaald hebben? Maar bel de Belasting Autotelefoon 0800-0749 (houd uw BSN en kenteken bij de hand) en je weet het zeker. Succes en laat even weten wat er nu aan de hand was. Quote
Ronkivit Geplaatst: 26 november Auteur Geplaatst: 26 november Klopt. Dit is de normale wegenbelasting, geen naheffing. Bedankt voor de suggestie! 1 Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.