Smullies Geplaatst: 11 november Geplaatst: 11 november (aangepast) Wie weet hoe ik mijn Thetford koelkast kan resetten? Hij werkt niet meer op 12v. Zekering vervangen heeft niet geholpen. Misschien werkt een reset 11 november aangepast door Smullies Model toegevoegd Quote
supreme Geplaatst: 11 november Geplaatst: 11 november Sumullies , u heeft vergeten het type / model te vermelden . Quote
Smullies Geplaatst: 11 november Auteur Geplaatst: 11 november 1 uur geleden, supreme zei: Sumullies , u heeft vergeten het type / model te vermelden . Gedaan. Dank u Quote
DJSmiley Geplaatst: 11 november Geplaatst: 11 november Heb je een multimeter? Dan kun je even meten aan de achterkant of de koelkast uberhaupt wel 12V krijgt De kans is echter ook redelijk aanwezig dat de print defect is. Met name bij de N3xxx series is dat een bekend/veel voorkomend probleem: De zekering maakt slecht contact, begint te smelten en stopt uiteindelijk met werken, al dan niet icm een half verbrandde printplaat Ik meen dat Thetford het een tijdje onder coulance gerepareerd heeft, maar anders moet je mogelijk een nieuwe print bestellen (of m zelf herstellen maar dat is niet voor iedereen weggelegd) Zie oa ook https://camperforum.nl/viewtopic.php?t=8477185 t is natuurlijk niet gezegd dat dat bij jouw ook het probleem is, maar ik acht het niet onwaarschijnlijk. En als je t zelf niet lukt dan kan de dealer dat ook snel genoeg bekijken (is een kwartiertje werk, want via het rooster kun je er wel bij) Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.