Jos Smeets Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november Cadillock Alarm: zijn er mensen met ervaringen over Cadillock alarm? Ik vraag me af of dit alarm bij een zgn verbruik van 9 mA (im aktivierten und deaktivierten Zustand) mijn start accu leeg trekt? Of moet ik me niet druk maken? Ik ben helaas geen techneut. Alvast bedankt voor jullie reactie. Quote
Magic Ed. Geplaatst: 10 november Geplaatst: 10 november Stel je hebt een 80 Ah lood/gel accu die je voor 50% mag leegtrekken. Dan zal dit alarm in 4444 uur de accu net boven de 50% hebben leeg gemaakt. Quote
supreme Geplaatst: 11 november Geplaatst: 11 november Magic-Ed , maar daar komt dan wel de zelf ontlading bij , en wat verbruikt de auto zelf voor de aangesloten computers , dat dan 3 x een beetje . Quote
Magic Ed. Geplaatst: 11 november Geplaatst: 11 november 5 uren geleden, supreme zei: Magic-Ed , maar daar komt dan wel de zelf ontlading bij , en wat verbruikt de auto zelf voor de aangesloten computers , dat dan 3 x een beetje . Hij vraagt letterlijk en alleen of HET ALARM de accu leegtrekt en of hij zich daarover zorgen moet maken. Nee, dus en nogmaals nee. Quote
Rien67 Geplaatst: 15 november Geplaatst: 15 november De topic starter geeft aan dat hij geen techneut is dus aanvullende info is denk ik wel op zijn plaats. Dus wat Supreme zegt is helemaal niet zo gek. 1 Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.