Hagelschade Geplaatst: 6 november Geplaatst: 6 november Heeft iemand ervaring met het verlijmen van een nieuw dak op het bestaande dak van de camper en evt een adres. Quote
Magic Ed. Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november Ja, dat doet elk carrosseriebedrijf met een toename van de massa van het voertuig met circa 35 kg. Dus niet doen en niet mee instemmen indien de verzekering dit als oplossing aandraagt. Quote
Frans Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november (aangepast) Wij hadden in 2016 hagelschade en hebben toen wel de keuze gemaakt om er wel platen op te laten lijmen i.p.v. repareren van de deuken. In tegenstelling van af fabriek (Hymer), is het af fabriek 1 plaat, bij de reparatie waren dat meerdere plaaten. Bij ons was het probleem dat de dakluiken er niet goed terug op waren gelijmd. Verder was het met het opgelijmde dak geen probleem. Het bedrijf bestaat niet meer. (was een Hymer dealer) Er bestaat ook een soort van rubber coating die ze op daken van campers en caravans doen. Misschien is dat een optie. Het is idd 30-35kg extra gewicht, maar als je het af fabriek liet doen, was dat ook hetzelfde. De camper had de ruimte om dit extra gewicht te, daar moet je dan wel rekening mee houden. 8 november aangepast door Frans Quote
Adriatik Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november Informeer eens bij CCR in Lemmer. Die werken met Durabull, een beschermingslaag op het dak. Ik heb dat zelf eens laten doen bij een lekkend dak en was erg tevreden. Ik herinner het me niet meer precies, maar ik meen dat het extra gewicht ruim onder de 35 kg. bleef. Quote
Hagelschade Geplaatst: 11 november Auteur Geplaatst: 11 november Bedankt voor de inlichtingen,hier kan ik wat mee. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.