Jasper Geplaatst: 4 november Geplaatst: 4 november Hallo allemaal, ik ben op dit moment met mijn gezin aan het reizen in Spanje en moeten eind februari weer in Nederland zijn. Nu zijn we aan het kijken of we niet in Spanje onder Allicante de camper in een stalling kunnen zetten en terug vliegen ipv 2200km, €150 tol en 220liter diesel te spenderen. heeft iemand een tip? ik hoor graag! Quote
Solution van der Honing Geplaatst: 5 november Solution Geplaatst: 5 november Niet direct bij Alicante maar wel met goede verbindingen: camperpark LaRibera in San Javier. Zij hebben buiten stalling bij de camperplaats. 1 1 Quote
Jasper Geplaatst: 5 november Auteur Geplaatst: 5 november Dank voor de reactie. Daar gaan we binnenkort eens informeren. Als er nog meer tips zijn. Graag hier plaatsen. Alvast dank! Quote
van der Honing Geplaatst: 5 november Geplaatst: 5 november 2 uren geleden, Jasper zei: Dank voor de reactie. Daar gaan we binnenkort eens informeren. Als er nog meer tips zijn. Graag hier plaatsen. Alvast dank! Vraag naar Heike, die helpt je perfect. Kan ook vervoer regelen vanaf camperplaats naar Alicante. 1 1 Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.