tonna Geplaatst: 2 november Geplaatst: 2 november wie heeft informatie over welke OBD tester ik kan gebruiken bij ducato bj 24 en waar deze verkrijgbaar is mvg tonnie Quote
Dieseltje Geplaatst: 2 november Geplaatst: 2 november (aangepast) Kijk eens op deze site; Multiecuscan Deze software is speciaal voor Italiaanse auto’s, met de juiste verloopkabels kun je in alle modules. Of ze de Ducato 2024 al ondersteunen zou je moeten navragen. Kan met een laptop of tegenwoordig ook met telefoonsoftware. Als adapter werkt OBDlink erg goed. Wat zou je willen uitlezen, m.a.w. hoe ver wil je gaan? 2 november aangepast door Dieseltje Quote
HymerBoy Geplaatst: 3 november Geplaatst: 3 november Die gebruikte ik idd ook voor mijn ducato. Quote
tonna Geplaatst: 3 november Auteur Geplaatst: 3 november bedankt voor de reactie,ik wil alleen eenvoudige dingen kunnen controleren,je leest veel over problemen met ad blue en oliestand enz. mvg tonnie Quote
Dieseltje Geplaatst: 3 november Geplaatst: 3 november Met de OBDlink als hardware zet je een goede stap in de uitlees wereld. Maar voor veel minder koop je soortgelijke hardware in China. Quote
HymerBoy Geplaatst: 3 november Geplaatst: 3 november Voordeel van de wat duurdere software is dat je daar ook de fouten kan resetten ipv alleen maar uitlezen. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.