Ga naar inhoud

Te Koop Hymer Exsis T588 2016 - km stand 34.000,--

Recommended Posts

Geplaatst:

Te Koop Hymer Exsis T 588

Van eerste eigenaar.

Verkoop wegens gevorderde leeftijd,

De camper is schadevrij en in nieuwstaat. Bouwjaar 2016 km-stand 34.000 km.

Twee lengtebedden (uit te breiden tot drie) Lengte 7.00 mtr. compleet uitgerust met:

Led tv met zelfrichtende schotel, bear lock, plissé verduistering, hordeur, 2 LPG gasflessen van buitenaf te vullen, boiler, grote koelkast met ruim diepvriesvak, fietsendrager voor drie fietsen, cruise control, achteruitkijk camera met beeldscherm, airco in cabine, zonneluifel, zonnepaneel, omvormer 1000 watt,  stalen velgen, reservewiel, en nog veel  meer. Alles in zeer goede staat. De camper is altijd keurig onderhouden, in augustus APK goedgekeurd en deze maand getaxeerd door een taxateur van de NKC. Testrapport op aanvraag. Wie meer foto’s wil zien, of vragen heeft, of opmerkingen, kan dit aangeven per email: barbaravanwijk@gmail.com 

Vraagprijs is 60.000,--.

Tel 06 44 79 10 64

Geplaatst:
1 uur terug, barbaravanwijk zei:

Te Koop Hymer Exsis T 588

Van eerste eigenaar.

Verkoop wegens gevorderde leeftijd,

De camper is schadevrij en in nieuwstaat. Bouwjaar 2016 km-stand 34.000 km.

Twee lengtebedden (uit te breiden tot drie) Lengte 7.00 mtr. compleet uitgerust met:

Led tv met zelfrichtende schotel, bear lock, plissé verduistering, hordeur, 2 LPG gasflessen van buitenaf te vullen, boiler, grote koelkast met ruim diepvriesvak, fietsendrager voor drie fietsen, cruise control, achteruitkijk camera met beeldscherm, airco in cabine, zonneluifel, zonnepaneel, omvormer 1000 watt,  stalen velgen, reservewiel, en nog veel  meer. Alles in zeer goede staat. De camper is altijd keurig onderhouden, in augustus APK goedgekeurd en deze maand getaxeerd door een taxateur van de NKC. Testrapport op aanvraag. Wie meer foto’s wil zien, of vragen heeft, of opmerkingen, kan dit aangeven per email: barbaravanwijk@gmail.com 

Vraagprijs is 60.000,--.

Tel 06 44 79 10 64

P9010054 (1).JPG

P9050103 (1).JPG

IMG_1382.JPG

IMG_1920.JPG

Geplaatst:

@barbaravanwijk Ik kan u waarschijnlijk op weg helpen met deze verkoop. Omdat op dit forum 4 tot 5 leden regelmatig z…en over mijn reacties heb ik besloten niets meer openbaar te schrijven. Voor het geval dat u graag van mij een inhoudelijke reactie/tip zou willen krijgen, kunt u mij via een klik op mijn naam hier links boven een persoonlijk bericht/vraag sturen. U krijgt dan z.s.m. via hetzelfde medium mijn antwoord.

• Sad 1
Geplaatst:
3 uren geleden, Magic Ed. zei:

@barbaravanwijk Ik kan u waarschijnlijk op weg helpen met deze verkoop. Omdat op dit forum 4 tot 5 leden regelmatig z…en over mijn reacties heb ik besloten niets meer openbaar te schrijven. Voor het geval dat u graag van mij een inhoudelijke reactie/tip zou willen krijgen, kunt u mij via een klik op mijn naam hier links boven een persoonlijk bericht/vraag sturen. U krijgt dan z.s.m. via hetzelfde medium mijn antwoord.

Zelf de verkoop regelen is zo moeilijk niet. En dan houd je het geld in je zak wat je anders aan Magic Ed mag overdragen!

• Sad 2
Geplaatst:
10 uren geleden, Adriatik zei:

Zelf de verkoop regelen is zo moeilijk niet. En dan houd je het geld in je zak wat je anders aan Magic Ed mag overdragen!

Hier wordt niets geregeld en ook geen geld gevraagd. Alleen gratis tips.

• Like 1
Geplaatst: (aangepast)
10 uren geleden, Magic Ed. zei:

Hier wordt niets geregeld en ook geen geld gevraagd. Alleen gratis tips.

Nog niet nee. Als je eerst maar een ingang bij verkoper hebt.

aangepast door Adriatik
  • Haha 1
  • Sad 1
Geplaatst:
14 uren geleden, Roelof zei:

Uit het reageerbeleid van dit forum:

•     De reageermogelijkheden zijn niet bedoeld voor commerciële boodschappen.

Welke commerciële boodschappen zie jij hier? Spoken misschien !

• Like 1
Geplaatst:
4 uren geleden, mikeanber zei:

hallo allen

je moet zeker niet met macic in zee gaan blijf opleten zijn genoeg mogelijkheden om te verkopen

Klopt, ik wil niet eens met een verkoper in zee gaan. Dus goed opgeleet.

• Like 1
  • Haha 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid