Nozem Geplaatst: 18 oktober Geplaatst: 18 oktober Beste camperaars. Wij hebben een camper op het oog. Er zit er boven het bestuurdersgedeelte een vast panoramadak met een glasplaat en daaronder een kunstof plaat. In de kunstof plaat zit echter een barst. Weet iemand de functie van die kuntstof plaat, en weten jullie of dat kwaad kan. Het is een vast raam dat niet open kan, dus helemaal vervangen is een dure aangelegenheid. Graag jullie advies. Grt. Wil Quote
mikeanber Geplaatst: 19 oktober Geplaatst: 19 oktober hallo allen de verkoper laten herstellen/vervangen mijn advies Quote
VMP Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober Dag Wil, Ik ben niet zeker, maar volgens mij kan die barst helemaal geen kwaad. Tenminste als de glasplaat nergens water doorlaat. Je kan deze toestand uiteraard wel laten meespelen in de aankoopprijs. Als de kunststofplaat deel uitmaakt van het geheel, zou ze wel eens kunnen gebarsten zijn door drukverschillen of door temperatuursverschillen. En dan is zo'n barst uiteraard beter dan een stukgesprongen plaat. Als je zeker wil zijn, kan je ook eens een proefrit vragen bij hevige regen, ofwel met de tuinslang onder lichte druk het dakraam stevig besproeien. Maar indien deze aankoop echt is wat je zoekt.... dan zou ik daar niet al te zeer van wakker liggen. Tenzij je vindt dat zo'n barst te lelijk is natuurlijk. Maar kijk, mijn eigen camper ziet er na 12 jaar ook enigszins "geleefd" uit. Niemand die daarvan wakker ligt, tenzij ik dat beestje wil verkopen. Groeten, Peter Quote
Nozem Geplaatst: 23 oktober Auteur Geplaatst: 23 oktober Bedankt Peter. Bij navraag komt het idd door temperatuur verschillen, en kan het verder geen kwaad. Komt vaker voor. Grt Wil Quote
mikeanber Geplaatst: 24 oktober Geplaatst: 24 oktober hallo allen wat je doet moet je zelf weten ik zou toch zeker laten vervangen door verkoper zo niet verder zoeken staat genoeg te koop want je gaat er spijt van krijgen Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.