HymerBoy Geplaatst: 17 oktober Geplaatst: 17 oktober Ik plaats dit maar even onder algemene camperzaken want onder het NKC tips kan je geen topic openen. Als er eerdaags geen moderatie volgt wordt dit forum onleesbaar gezien de enorme hoeveelheid spam wat bij nu al mijn hele map ongelezen inhoud onverspoelt, ik zie al geen normale berichten meer die nieuw zijn, zo jammer! Quote
Camper-T Geplaatst: 19 oktober Geplaatst: 19 oktober Dit soort topics zijn eigenlijk ook spam want de NKC bemoeid zich niet met dit forum. Misschien is een e-mail aan de NKC sturen handiger, wellicht doen ze het minimale. Quote
HymerBoy Geplaatst: 19 oktober Auteur Geplaatst: 19 oktober Ja had ik al gedaan. Uiteraard geen reactie. Quote
Camper-T Geplaatst: 19 oktober Geplaatst: 19 oktober E-mail van goedbedoelende mensen wordt bij de NKC waarschijnlijk ook als spam gezien. Misschien moet je de e-mail beginnen met interesse voor een camperverzekering, dan heb je in 24h reactie. Quote
HymerBoy Geplaatst: 19 oktober Auteur Geplaatst: 19 oktober ik vind het best zo , als de NKC hun leden niet wil helpen dan bekijken ze het maar, lidmaatschap opgezegd. Quote
Roelof Geplaatst: 19 oktober Geplaatst: 19 oktober Heel soms wordt er gemodereerd. Maar dat is een uitzondering. Onlangs melding gemaakt van een onderwerp met een opzichtig 1-2tje tussen belanghebbenden. Op slinkse wijze werden diensten van een bedrijf aangeboden. Dat onderwerp is verwijderd. Maar een paar dagen later proberen ze het weer. En ondanks mijn melding hierover blijft het onderwerp staan. Jammer hoor. Want zo heeft een forum geen zin en worden argeloze bezoekers om de tuin geleid Quote
Dieseltje Geplaatst: 27 oktober Geplaatst: 27 oktober Eigenlijk te triest voor woorden. Heb de spam berichten allemaal gemeld, hopelijk wordt de email box van degene die het kan bijhouden nu overspoeld met meldingen. De spam en het gekibbel maken dit een heel onplezierig forum. Laatste actie zou inderdaad lidmaatschap opzeggen en forum verlaten zijn. Quote
HymerBoy Geplaatst: 27 oktober Auteur Geplaatst: 27 oktober (aangepast) ik doe dit al dagen maar er gebeurt gewoon helemaal niets. Gelukkig hebben we nog het camperforum.nl waar wel netjes gemodereerd wordt en veel meer info te vinden is. 27 oktober aangepast door HymerBoy Quote
Roelof Geplaatst: 27 oktober Geplaatst: 27 oktober Ondanks het bestaan van het camperforum.nl vond ik dit forum toch nog wel een toegevoegde waarde hebben. Maar de telkens terugkerende irritante spam, zowel van de Chinezen als van SFA-Parkstad maakt het er niet beter op. Spam van de eerste groep kunnen wij als gebruikers niets tegen doen, van de tweede kunnen we als gebruikers in ieder geval benoemen. Om te voorkomen dat argeloze gebruikers van dit forum in het vangnet belanden waarvoor het wordt opgezet. 1 Quote
Dieseltje Geplaatst: 27 oktober Geplaatst: 27 oktober De chinezen spam kan je melden, net als de reclame voor het genoemde bedrijf. (Als je er last van hebt) Mij stoort het weinig, ken het bedrijf niet en heb het niet nodig want kan prima mijn eigen import regelen. Of het bedrijf dan wel of niet deugd weet ik ook niet, zijn er negatieve ervaringen bekend? Zo ja, verwijs dan naar die ervaringen. Als een bedrijf een normale vergoeding vraagt voor zijn diensten en het goed uitvoert dan is het toch een welkome tip voor mensen met vragen over import? Kan mij voorstellen dat mensen opzien tegen de BPM e.d. en er graag een (normale) vergoeding voor betalen. Inplaats van het bedrijf en de melders aan te pakken zou je beter andere alternatieven kunnen aanbieden, hopelijk scheelt dat veel van het gekibbel en persoonlijke aanvallen. 1 1 Quote
Dieseltje Geplaatst: 27 oktober Geplaatst: 27 oktober Graag uitleg over het emocoontje, zal wel iets niet begrijpen. Quote
Adriatik Geplaatst: 27 oktober Geplaatst: 27 oktober Volgens de spelregels van dit forum mogen er geen commerciële boodschappen worden geplaatst. Een aanbeveling voor een bedrijf waarmee iemand goede ervaringen heeft valt daar natuurlijk niet onder. Het wordt pas een probleem wanneer iemand eigen belangen heeft en het bedrijf waarmee hij verbonden is, of een zakenrelatie, aanbeveelt. Zeker wanneer men daar niet open over is, en onder allerlei verschillende namen werkt. Of iemand zich daar wel of niet aan stoort is niet het punt, het is tegen de regels. Het is dus logisch dat dat gemeld wordt. Zij hebben de spelregels aan hun kant. De discussies ontstaan pas door reacties van leden van dit forum. Maar die blijken de regels van dit forum minder belangrijk te vinden dan hun eigen regels! Quote
Dieseltje Geplaatst: 27 oktober Geplaatst: 27 oktober Dus blijven melden bij NKC tot ze er ziek van worden. (Als dat al lukt) En zoals ik zeg, het voorkomt het gekibbel waar niemand iets aan heeft. De reacties van tegenstanders en het bedrijf in kwestie zegt genoeg toch? Quote
Magic Ed. Geplaatst: 27 oktober Geplaatst: 27 oktober 42 minuten geleden, Roelof zei: Ondanks het bestaan van het camperforum.nl vond ik dit forum toch nog wel een toegevoegde waarde hebben. Maar de telkens terugkerende irritante spam, zowel van de Chinezen als van SFA-Parkstad maakt het er niet beter op. Spam van de eerste groep kunnen wij als gebruikers niets tegen doen, van de tweede kunnen we als gebruikers in ieder geval benoemen. Om te voorkomen dat argeloze gebruikers van dit forum in het vangnet belanden waarvoor het wordt opgezet. Kun je jouw laster bewijzen? Quote
Roelof Geplaatst: 27 oktober Geplaatst: 27 oktober Je weet dat ik dat niet één op één kan. En daarom stel je deze vraag ook. Uit de inhoud van de berichten is er maar één conclusie mogelijk. Die conclusie wordt overigens niet alleen door mij, maar door meerdere gebruikers van dit forum getrokken. Maar wat let je om mijn reacties als ongepast te melden bij moderatie? Quote
Roelof Geplaatst: 27 oktober Geplaatst: 27 oktober 31 minuten geleden, Adriatik zei: Volgens de spelregels van dit forum mogen er geen commerciële boodschappen worden geplaatst. Een aanbeveling voor een bedrijf waarmee iemand goede ervaringen heeft valt daar natuurlijk niet onder. Het wordt pas een probleem wanneer iemand eigen belangen heeft en het bedrijf waarmee hij verbonden is, of een zakenrelatie, aanbeveelt. Zeker wanneer men daar niet open over is, en onder allerlei verschillende namen werkt. Of iemand zich daar wel of niet aan stoort is niet het punt, het is tegen de regels. Het is dus logisch dat dat gemeld wordt. Zij hebben de spelregels aan hun kant. De discussies ontstaan pas door reacties van leden van dit forum. Maar die blijken de regels van dit forum minder belangrijk te vinden dan hun eigen regels! Belangrijkste reden voor mij om dit soort praktijken te melden is om te voorkomen dat argeloze gebruikers op het verkeerde been gezet worden. 1 Quote
HymerBoy Geplaatst: 27 oktober Auteur Geplaatst: 27 oktober 2 uren geleden, Magic Ed. zei: Kun je jouw laster bewijzen? Hier adverteer je met "mijn bedrijf" wat je maanden later veranderd in "hier" om je sporen te wissen en toch heeft het enige tijd openbaar gestaan. Dus zeker commerciele bedoelingen. https://www.nkcforum.nl/topic/8957-bpm-2024/#comment-28062 1 Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.