Christina Geplaatst: 4 oktober Geplaatst: 4 oktober Wegens omstandigheden te koop mijn prachtige VW Camper Grand California 600 2.0 130kWh/177 pk TDI EU 6 - 8 versnellingen automaat. Kleur: Candy White. De auto heeft weinig kilometers (bijna 39.000), is van januari 2022 en zit nog in de garantie tot november dit jaar. Het is de versie zonder kinderbed boven, in plaats daarvan zit een grote bergruimte. Hij staat binnen in een grote (eigen) schuur, is alleen gebruikt om naar de dealer te rijden (terugroepactie, iets toegevoegd aan het automatische trapje en iets met een achterlicht en voor de laatste software-update) is ook heen en terug geweest naar Lille, maar is niet mee gekampeerd (familiebezoek). De camper als logeerplek is door mij nog nooit gebruikt, toilet, keuken, is allemaal nog in de staat zoals ik hem vorig jaar van CamperCentrum Amersfoort kocht. Is gepoetst/schoongemaakt door het bedrijf, daarna nogmaals door mijzelf, en staat sindsdien te verstoffen. Bij belangstelling en bekendmaking e-mailadres etc stuur ik graag meer technische informatie (o.a. apple-connect, zonnepaneel, stuur- en stoelverwarming, zijwindcorrectie etc etc) en foto's. Verkoopprijs is 75.000,--. Dezelfde types campers (met iets minder kilometers) zijn te vinden/zien op gaspedaal, voor een 85.000 en meer. Quote
Adriatik Geplaatst: 4 oktober Geplaatst: 4 oktober Lille heen en weer …, pak ‘m beet …, 700 kilometer. Blijft er ongeveer 38.000 kilometer over. Waar is die dealer gevestigd om die kilometers te verklaren? In (nog geen) 3 jaar, 39.000 kilometer rijden (13.000 kilometer per jaar) is toch niet weinig? Of lees ik ergens overheen? 1 Quote
HymerBoy Geplaatst: 4 oktober Geplaatst: 4 oktober (aangepast) is 2e hands gekocht dus die kilometers zijn van vorige eigenaar. Is toch niet vreemd en als er "auto pas" op zit helemaal mooi, bij import auto goed de historie checken. Lijkt me mooie California. 4 oktober aangepast door HymerBoy Quote
Adriatik Geplaatst: 5 oktober Geplaatst: 5 oktober Ik zie nergens dat hij 2e. hands is gekocht (of lees ik er overheen?). Wél dat de camper van januari 2022 is. Nog geen drie jaar oud dus! 1 Quote
Dieseltje Geplaatst: 5 oktober Geplaatst: 5 oktober (aangepast) Quote is allemaal nog in de staat zoals ik hem vorig jaar van CamperCentrum Amersfoort kocht. Overheen gelezen. 5 oktober aangepast door Dieseltje 1 Quote
Christina Geplaatst: 7 oktober Auteur Geplaatst: 7 oktober Op 4-10-2024 om 23:47, Adriatik zei: Lille heen en weer …, pak ‘m beet …, 700 kilometer. Blijft er ongeveer 38.000 kilometer over. Waar is die dealer gevestigd om die kilometers te verklaren? In (nog geen) 3 jaar, 39.000 kilometer rijden (13.000 kilometer per jaar) is toch niet weinig? Of lees ik ergens overheen? Goeiemorgen, de camper is tweedehands gekocht bij Campercentrum Amersfoort (VW-dealer). Zelf heb ik er erg weinig mee gereden. Bijgevoegd een foto van de camper, bij Campercentrum Amersfoort. Quote
Christina Geplaatst: 7 oktober Auteur Geplaatst: 7 oktober Op 4-10-2024 om 12:51, Christina zei: Wegens omstandigheden te koop mijn prachtige VW Camper Grand California 600 2.0 130kWh/177 pk TDI EU 6 - 8 versnellingen automaat. Kleur: Candy White. De auto heeft weinig kilometers (bijna 39.000), is van januari 2022 en zit nog in de garantie tot november dit jaar. Het is de versie zonder kinderbed boven, in plaats daarvan zit een grote bergruimte. Hij staat binnen in een grote (eigen) schuur, is alleen gebruikt om naar de dealer te rijden (terugroepactie, iets toegevoegd aan het automatische trapje en iets met een achterlicht en voor de laatste software-update) is ook heen en terug geweest naar Lille, maar is niet mee gekampeerd (familiebezoek). De camper als logeerplek is door mij nog nooit gebruikt, toilet, keuken, is allemaal nog in de staat zoals ik hem vorig jaar van CamperCentrum Amersfoort kocht. Is gepoetst/schoongemaakt door het bedrijf, daarna nogmaals door mijzelf, en staat sindsdien te verstoffen. Bij belangstelling en bekendmaking e-mailadres etc stuur ik graag meer technische informatie (o.a. apple-connect, zonnepaneel, stuur- en stoelverwarming, zijwindcorrectie etc etc) en foto's. Verkoopprijs is 75.000,--. Dezelfde types campers (met iets minder kilometers) zijn te vinden/zien op gaspedaal, voor een 85.000 en meer. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.