Smullies Geplaatst: 26 september Share Geplaatst: 26 september Wij willen binnenkort voor week of vijf/zes naar Spanje gaan. Ik ben me aan het oriënteren wat de beste optie is om daar onbeperkt te internetten zodat we bijvoorbeeld ook via Chromecast TV kunnen kijken. Wie heeft goede tips? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 26 september Share Geplaatst: 26 september Ik heb via Tiekom 400 Gb in Spanje en 200 Gb in de rest van Europa voor 39 euro. Kan per maand gepauzeerd worden voor 5 euro (je behoud dan het nummer). Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Tiemen Geplaatst: 26 september Share Geplaatst: 26 september Ook wij gaan voor Tiekom. Waren van plan om Starlink aan te schaffen echter na de recente verhoging van het abonnement op dit moment geen optie meer. Begreep overigens dat het pauzeren €3- exclusief BTW koste. We zullen zien. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Smullies Geplaatst: 27 september Auteur Share Geplaatst: 27 september 23 uren geleden, GeMa zei: Ik heb via Tiekom 400 Gb in Spanje en 200 Gb in de rest van Europa voor 39 euro. Kan per maand gepauzeerd worden voor 5 euro (je behoud dan het nummer). Heb jij die in Spanje gekocht? Gebruik je dan een apart gsm? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution GeMa Geplaatst: 28 september Solution Share Geplaatst: 28 september Gewoon online in Nederland via Tiekom.com. Heb een MiFi in de camper ingebouwd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Mr-Bean Geplaatst: zondag om 16:12 Share Geplaatst: zondag om 16:12 Wij hebben in Spanje een pre paid simkaart gekocht van Simyo . kosten €17,00 voor 200GB. Deze doen we in onze mifi router. Werkt uitstekend 2 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.