camper fendt Geplaatst: 18 september Share Geplaatst: 18 september Ik heb een Fendt SKF 689 waarvan de afdeklijst gebroken is en onderweg verloren. ik zoek naar een oplossing om dit te laten maken of optie zelf doen. Ik heb diverse camper dealers een bericht gestuurd en onderdeel is niet meer te verkrijgen, de enige oplossing zou zijn om dit onderdeel via 3D te laten maken. mijn vraag in deze is: heeft iemand ervaring met zo'n reparatie of kan iemand wat advies geven. alvast bedankt voor uw reactie Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 22 september Share Geplaatst: 22 september (aangepast) camper sloop bv de bridge in belgie, die heeft best veel spul liggen, je kan altijd informeren. En een fotootje doet wonderen, weten we precies waar het over gaat. Geen idee nml welke afdeklijst je bedoeld. 22 september aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 22 september Share Geplaatst: 22 september (aangepast) www.debridge.be vragen. 22 september aangepast door Magic Ed. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.