Wietse Geplaatst: 9 september Share Geplaatst: 9 september Ik ben in het bezit van een zenec z-e3766. Ik wil in verband met slecht signaal de usb kabels vervangen. Hoe krijg ik deze navigatie uit het dashboard van mijn Ducato uit 2017? Antwoord wordt gewaardeerd! Wietse Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 9 september Share Geplaatst: 9 september Mijn Zenec 3766 is bij Bruggink ingebouwd. Ik kan de Zenec er met een beetje op en neer gaan hem er zo uittrekken. Ik heb de mijne er al een paar uit moeten halen omdat er een usb stekker los was gegaan. Ik heb ze nu vast gezet met een stukje tape. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 12 september Share Geplaatst: 12 september Als ik dit filmpje zie snap ik wel waarom e.e.a. los trilt, dat je het er zo uit kan trekken zegt al genoeg. Lijkt helemaal geen vergrendeling op te zitten. https://www.youtube.com/watch?v=cFkQhjRwEmU Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.