Pakhuus Geplaatst: 9 september Share Geplaatst: 9 september Wij hebben nog enkele geïsoleerde camperboxen te huur. Ze zijn 11 x4,4x 4,20 meter. Je hebt 24/7 toegang tot je eigen box. De kosten voor een box zijn €210,00/ maand. Onze locatie kun je vinden in Landhorst, makkelijk te bereiken via de N277 of de A73. Voor meer informatie kunt u bellen naar ’t Pakhuus stalling en opslag 06-24 45 41 72 of mail info@tpakhuuslandhorst.nl. Ook kunt u een kijkje nemen op onze website! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 13 september Share Geplaatst: 13 september Op 9-9-2024 om 16:00, Pakhuus zei: Wij hebben nog enkele geïsoleerde camperboxen te huur. Ze zijn 11 x4,4x 4,20 meter. Je hebt 24/7 toegang tot je eigen box. De kosten voor een box zijn €210,00/ maand. Onze locatie kun je vinden in Landhorst, makkelijk te bereiken via de N277 of de A73. Voor meer informatie kunt u bellen naar ’t Pakhuus stalling en opslag 06-24 45 41 72 of mail info@tpakhuuslandhorst.nl. Ook kunt u een kijkje nemen op onze website! Aardige eerste bijdrage als nieuw lid met promotie van jouw bedrijf. Succes met deze woekerprijs. Dat betalen gewone camperaars nooit. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 13 september Share Geplaatst: 13 september Tjonge, €210,- per maand, dat is nogal wat, ik betaal hetzelfde voor 8 maanden met stroom. maar geen 24/7 toegang, dat heb ik ook niet nodig. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 13 september Share Geplaatst: 13 september 2 uren geleden, FJC48 zei: Tjonge, €210,- per maand, dat is nogal wat, ik betaal hetzelfde voor 8 maanden met stroom. maar geen 24/7 toegang, dat heb ik ook niet nodig. Dat adresje wil ik ook wel. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 15 september Share Geplaatst: 15 september Op 13-9-2024 om 17:35, van der Honing zei: Dat adresje wil ik ook wel. Dat snap ik maar is altijd vol. De locatie is NO Drenthe. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.