Matheus Geplaatst: 9 september Share Geplaatst: 9 september Ik ben in het bezit van een Knaus camper type sport TI uit 2017. Sinds kort heb ik problemen met de electronica. Met name de verwarming, het warm water en het opladen van de accu's. Indien ik aangesloten ben aan de walstroom laadt de motoraccu niet op. Ik ging dus op zoek naar de diodebrug. Maar deze kan ik hoe gek het ook klinkt nergens vinden. Voor de stroomverdeling heb ik een Calira LG 616-DS/IU Voor mijn huishoudaccu's gebruik ik ook een zonnepaneel. Heeft iemand enig idee waar ik de diodebrug kan vinden of zit die verwerkt in de Calira? Bij voorbaat dank. groetjes Mathieu Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 9 september Share Geplaatst: 9 september (aangepast) https://camperforum.nl/viewtopic.php?t=8442062 hier iemand met een vergelijkbaar probleem. Die diode brug zit in de Calira lijkt mij. 9 september aangepast door HymerBoy 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution JoKabussie Geplaatst: 9 september Solution Share Geplaatst: 9 september Zit er wel een diodebrug in de Calira. Volgens mij moet de Calira eerst de huishoud laden en dan tegelijkertijd via een apart circuit een druppellading doen naar de start. Schema geeft geen uitsluitsel over de schakeling van de Calira ? Zekering naar huishoud ? 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.