Wortel Geplaatst: 8 september Share Geplaatst: 8 september Onze hordeur zijn de onderste en de middelste draadjes kapot, wie kan dit maken? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pierre Geplaatst: 8 september Share Geplaatst: 8 september 1 uur terug, Wortel zei: Onze hordeur zijn de onderste en de middelste draadjes kapot, wie kan dit maken? Kijk eens op YouTube en zoek op "hordeur camper repareren". Wellicht kan je dan de reparatie zelf uitvoeren. Hordraad kan je via internet kopen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wortel Geplaatst: 11 september Auteur Share Geplaatst: 11 september Op 8-9-2024 om 15:32, Pierre zei: Kijk eens op YouTube en zoek op "hordeur camper repareren". Wellicht kan je dan de reparatie zelf uitvoeren. Hordraad kan je via internet kopen Dank! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jeroen van Holland Geplaatst: 16 september Share Geplaatst: 16 september Horren reparatie in Dreumel Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wortel Geplaatst: 22 september Auteur Share Geplaatst: 22 september Dank. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
VMP Geplaatst: dinsdag om 13:43 Share Geplaatst: dinsdag om 13:43 Dag allemaal, Ik heb het probleem ook gehad. Ik heb een koordje gekocht (kost geen geld) en de hor gedemonteerd. Wat een ongelooflijke klotejob bleek te worden. Ten einde raad heb ik gewoon een nieuwe hor gekocht. Maar er zijn blijkbaar bedrijven die dit kunnen herstellen. Groeten, Peter Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pierre Geplaatst: dinsdag om 14:57 Share Geplaatst: dinsdag om 14:57 Ik heb zelf de draad vervangen van een Horrex hordeur. Op hun website staan de instructies. En ja, het vraagt wat geduld en technisch inzicht. Als je googled op Horrex hordeur repareren vind je de nodige video's (incl op NKC TV), info bij Camperforum, Horrex etc etc. Info genoeg. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wortel Geplaatst: dinsdag om 18:36 Auteur Share Geplaatst: dinsdag om 18:36 Ja wij zagen het niet zitten om zelf te doen, teveel geduld vraagt deze klotejob. nu afspraak in Dreumel gemaakt, horrenreparatie. Dank voor het meedenken. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Franzz Geplaatst: dinsdag om 21:37 Share Geplaatst: dinsdag om 21:37 Kort geleden in Dreumel een compleet gaaspakket laten vervangen, iets meer dan een uurtje werk, en kon er op wachten. Snel en vakkundig! Kost een paar centen, maar dan heb je wel weer een nieuwe hordeur. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wortel Geplaatst: dinsdag om 21:47 Auteur Share Geplaatst: dinsdag om 21:47 Super! Wij gaan het meemaken Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.