Jampie Geplaatst: 25 augustus Share Geplaatst: 25 augustus Goedendag, wij zijn sinds 2 jaar in het bezit van een camper met een vaste installatie met 2 vaste lpg flessen. Nu is mijn vraag, waar zit de vul aansluiting? Zit de vul aansluiting bij de gasflessen zelf of elders? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 25 augustus Share Geplaatst: 25 augustus (aangepast) 1 uur geleden, Jampie zei: Goedendag, wij zijn sinds 2 jaar in het bezit van een camper met een vaste installatie met 2 vaste lpg flessen. Nu is mijn vraag, waar zit de vul aansluiting? Zit de vul aansluiting bij de gasflessen zelf of elders? Heeft u geen buitenvulling? Deze zit meestal links of rechts van het luik (benedenzijde)waar de gasflessen in staan. 25 augustus aangepast door van der Honing Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 25 augustus Share Geplaatst: 25 augustus Als er geen vulnippels bij de camper zijn wordt het sowieso lastig om te vullen. Deze vulnippels kun je bij bijna iedere camperdealer kopen. Bij Obelink en de Wit zijn ze goedkoper dan bij de meeste dealers. De vulaansluiting zit achter een zwart dekseltje. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 26 augustus Share Geplaatst: 26 augustus 15 uren geleden, trailerad zei: ... De vulaansluiting zit achter een zwart dekseltje. Bij ons achte een wit dekseltje. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Rien67 Geplaatst: 28 augustus Share Geplaatst: 28 augustus En de leidingen volgen? Gaat dat niet? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jampie Geplaatst: 8 september Auteur Share Geplaatst: 8 september Inmiddels gevonden en gevuld. Dank voor uw berichten. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
VMP Geplaatst: 9 september Share Geplaatst: 9 september Ik begrijp wel niet goed hoe je het gedaan krijgt om al twee jaar metLPG flessen rond te rijden, zonder ze te hebben bijgevuld. Na mijn zomervakantie of zelfs na 1 week wintervakantie moet het gas bijgevuld worden.... Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.