Cuppen J Geplaatst: 20 augustus Share Geplaatst: 20 augustus Goedenavond, Ik ben op zoek naar de regelknop oven van een Dometic koelkast , model RMT 7855L (C40/110), serienummer 92500013. Bijgevoegd enkele foto's Wie kan me helpen? vriendelijke groet Sjaak Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 21 augustus Share Geplaatst: 21 augustus Euh dit is toch juist een vraag gezien de TS op zoek is naar een accessoire? Denk dat het hier zeker thuis hoort. Zal lastig zijn deze gebruikt te vinden vermoed ik. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 21 augustus Share Geplaatst: 21 augustus 55 minuten geleden, HymerBoy zei: Euh dit is toch juist een vraag gezien de TS op zoek is naar een accessoire? Denk dat het hier zeker thuis hoort. Zal lastig zijn deze gebruikt te vinden vermoed ik. Je hebt gelijk! Zo had ik het niet gelezen, maar dat was mijn fout! 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cuppen J Geplaatst: 21 augustus Auteur Share Geplaatst: 21 augustus Ik vraag naar 'n onderdeel van 'n camper koelkast! Ik neem aan dat dat toch mag in 'n " vraag en aanbod rubriek ". Ik vind sommige reacties ( M V) misplaatst! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 21 augustus Share Geplaatst: 21 augustus (aangepast) 18 minuten geleden, Cuppen J zei: Ik vraag naar 'n onderdeel van 'n camper koelkast! Ik neem aan dat dat toch mag in 'n " vraag en aanbod rubriek ". Ik vind sommige reacties ( M V) misplaatst! Goed gezien Cuppen J. Helaas was Adriatik wat te snel met zijn opmerking en dan krijg je dit soort reacties. Ik moet zeggen hij heeft zichzelf gecorrigeerd en daarmee min of meer excuses aangeboden. Dat siert hem dan wel weer. Maar daar heeft u niks aan . U wilt aan een regelknop geholpen worden. Ik hoop dat iemand u kan helpen. PS probeer eens bij fixpart.nl en zoek op Dometic oven . U kunt daar op artikel nummer zoeken. U moet wel het goede nummer gebruiken. 21 augustus aangepast door van der Honing 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.