pajvanbree Geplaatst: 16 augustus Share Geplaatst: 16 augustus Beste mede camperaars, sinds een jaar in het bezit van een hele mooie Giottiline T41 (Fiat Ducato) echter zijn voornemens deze te verkopen. We hebben deze via een lokale auto, camper en speciale voertuigen handelaar aangekocht welke de camper heeft ingevoerd via Dicar. We beschikken over de carpass echter niet over de onderhoudshistorie - heeft iemand ervaring hoe ik deze nog kan verkrijgen? Via https://nl.vin-info.eu/ heb ik al ietwat op kunnen graven echter nog niet hetgeen wat ik zoek. Alvast bedankt voor jullie hulp! Mvg, Patrick Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 17 augustus Share Geplaatst: 17 augustus Ga met je VIN naar de officiele dealer van het basisvoertuig Fiat en laat de complete EU-historie uitdraaien. Kost je hooguit een Limburgse vlaai en een kratje bier. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.