fredvanmeegen Geplaatst: 14 augustus Share Geplaatst: 14 augustus Wie heeft een idee waar ik een nieuwe voorruit kan kopen voor een Maess Evolution van 2006. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 14 augustus Share Geplaatst: 14 augustus (aangepast) Heb je de wel bekende raam vervangings bedrijven al geprobeerd, ik kon voor mijn oude hymer intergraal 2004 terecht bij 123ruit.nl 14 augustus aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
fredvanmeegen Geplaatst: 29 augustus Auteur Share Geplaatst: 29 augustus Zeker, ben bang dat er van dit type camper erg weinig gemaakt zijn. Ik heb ook al in België gezocht, maar ook daar heb ik niks gevonden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Oomlodewijk Geplaatst: 29 augustus Share Geplaatst: 29 augustus Ik heb van carglass begrepen dat ruiten op maat gemaakt kunnen worden. Zou er eens l angs rijden met de camper. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.