Erikenels Geplaatst: 14 augustus Share Geplaatst: 14 augustus Wij hebben een Heki4 elektrisch bedienbaar dakluik. En dat lekt. hij is eruit geweest, opnieuw gekit. En na een flinke regenbui toch weer lekkage. heeft iemand hier ervaring mee of de gouden tip. Bij voorbaat dank. Erik. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Dieseltje Geplaatst: 14 augustus Share Geplaatst: 14 augustus Op wat voor dak? Geribbeld buscamper of vlak dak? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Erikenels Geplaatst: 14 augustus Auteur Share Geplaatst: 14 augustus Het is een vlakdak Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Dieseltje Geplaatst: 14 augustus Share Geplaatst: 14 augustus Oké, had zelf 2x een lekkage van een dakluik op een buscamper. De ribbels waren daar mede oorzaak van en heb daar een oplossing voor. Met een vlakdak geen eigen ervaring. lek tussen dak en luik ligt voor de hand natuurlijk. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Erikenels Geplaatst: 14 augustus Auteur Share Geplaatst: 14 augustus Ja, dat is zo. Maar dat is al dubbel opnieuw gekit We kijken verder. bedankt voor je reactie! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 14 augustus Share Geplaatst: 14 augustus Wat bedoel je met dubbel gekit? Het luik opnieuw eruit, oude kit verwijderen, luik en dak goed schoonmaken en ontvetten en opnieuw kitten. Dat moet met een voldoende dikke laag b.v. Sika lastomer 710 butylkit. De kit moet bij het aandrukken/vasttrekken van de schroeven naar buiten komen. Kit vanaf de buitenkant aanbrengen heeft geen zin je moet voldoende kit aan de onderkant van het luik aanbrengen dan weet je zeker dat de boel waterdicht is. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Erikenels Geplaatst: 15 augustus Auteur Share Geplaatst: 15 augustus Oké, bedankt voor de tip. Ik weet niet precies hoe de mannen dit hebben gedaan Ik geef het door. Je hoort nog van me hoe ze het hebben gedaan. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.