KnausSilverMEG Geplaatst: 13 augustus Share Geplaatst: 13 augustus Wij zijn ons aan het oriënteren om in 2025/2026 met onze eigen camper een lange reis, > 9 maanden, door Canada en USA te maken, met wellicht een uitstapje naar Baja California in Mexico, te gaan maken. Eén van de zaken waar wij momenteel onderzoek naar doen is of het mogelijk is om onze LPG installatie met buitenaansluiting te vullen m.b.v. een verloopnippel die past op een standaard buitenaansluiting. Is deze in Nederland überhaupt te koop of heeft iemand een andere oplossing al in de praktijk en met succes geprobeerd? Natuurlijk hebben wij een setje verloopnippels die in Europa prima werken, maar de kans dan één van deze ook aan de andere kant van de Atlantische oceaan passen lijkt ons erg klein. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 13 augustus Share Geplaatst: 13 augustus Kijk eens bij gaswinkel.nl en gasproducten.nl . Daar hebben ze verloopstukken naar o.a. Benelux/Duitsland naar Noord Amerika en Canada. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
KnausSilverMEG Geplaatst: 13 augustus Auteur Share Geplaatst: 13 augustus Dank voor je bericht, voor zover ik het kan zien bieden zij alleen aansluitingen om gasapparaten uit Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Luxemburg aan te sluiten op Amerikaanse gasfles. Mijn intentie is om mijn ingebouwde gasflessen via een 'normale' buitenaansluiting aan de pomp te vullen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.