zeldenthuis Geplaatst: 8 augustus Share Geplaatst: 8 augustus Beste forum leden. Wie kan mij helpen of adviseren hoe ik aan een hoofdschakelaar kan komen voor het bedienings paneel 264-5 van het merk schaudt welke in de eindjaren 1997/2000 zijn ingebouwd bij de FRANKIA campers. Alvast bedank voor de te nemen moeite. Met vriendelijke groet. Jo Henssen Brunssum Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 8 augustus Share Geplaatst: 8 augustus Boven de rubriek Vraag en Aanbod staat niet voor niets vermeld: ‘Op het NKC-camperforum kunnen particulieren campers en accessoires te koop of te huur aanbieden of vragen. De rubriek stallingsruimte is niet exclusief voor particulieren, hier kunnen ook bedrijven ruimte aanbieden. Lees voordat je verder gaat, de spelregels van het NKC-camperforum.’ Deze vraag staat dus in de verkeerde rubriek. Ik zou hem dus weghalen en in de juiste rubriek zetten. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 9 augustus Share Geplaatst: 9 augustus hallo allen tiki tiki toch wat een plezier bleef jij toch jammer dat dit je enige hobby is 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 9 augustus Share Geplaatst: 9 augustus 17 uren geleden, zeldenthuis zei: Beste forum leden. Wie kan mij helpen of adviseren hoe ik aan een hoofdschakelaar kan komen voor het bedienings paneel 264-5 van het merk schaudt welke in de eindjaren 1997/2000 zijn ingebouwd bij de FRANKIA campers. Alvast bedank voor de te nemen moeite. Met vriendelijke groet. Jo Henssen Brunssum Vraag dit eens aan Careltje Cola van www.debridge.be in Herentals en/of schrijf naar de Frankia fabriek in Duitsland. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.