Anja uit Noordwijk Geplaatst: 6 augustus Share Geplaatst: 6 augustus Ik ben van plan om voor langere tijd met mijn camper in Amerika en Canada te gaan reizen. Ik ga hem dan verschepen. Heeft iemand een tip hoe ik mijn voertuig daar kan verzekeren voor WA en Casco. Ik hoor het graag. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 6 augustus Share Geplaatst: 6 augustus Waarom zou je de camper dáár verzekeren. Dat kan je toch ook gewoon in Nederland doen? 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution Ger60 Geplaatst: 8 augustus Solution Share Geplaatst: 8 augustus Hallo Anja, ik ben met hetzelfde bezig maar dan pas voor 2026. Er is een bedrijf die dit doet: Thum Insurance Agency. Ik heb om een offerte gevraagd maar nog niet ontvangen. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ger60 Geplaatst: 8 augustus Share Geplaatst: 8 augustus Op 6-8-2024 om 15:34, Adriatik zei: Waarom zou je de camper dáár verzekeren. Dat kan je toch ook gewoon in Nederland doen? Bij welke maatschappij dan? Amerika staat bij mij niet op de groene kaart. Ik heb Unive gebeld en het was niet mogelijk 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 8 augustus Share Geplaatst: 8 augustus Tja, daar heb ik eerlijk gezegd niet eens bij stil gestaan. Maar wil je huidige verzekeraar het niet doen? Al zal je dat extra ongetwijfeld extra premie kosten. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ger60 Geplaatst: 8 augustus Share Geplaatst: 8 augustus 57 minuten geleden, Adriatik zei: Tja, daar heb ik eerlijk gezegd niet eens bij stil gestaan. Maar wil je huidige verzekeraar het niet doen? Al zal je dat extra ongetwijfeld extra premie kosten. Nee, staat niet op de groene kaart, dus verzekeren ze niet 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 8 augustus Share Geplaatst: 8 augustus Leesvoer... https://www.travelat50.com/verzekeringen/verzekering-eigen-camper-usa-canada/ 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.