Ted en Ans Geplaatst: 2 augustus Share Geplaatst: 2 augustus Wij willen weer gaan camperen en zijn op naar een stalling. Wij zoeken een camper box welke we kunnen huren of kopen in de omgeving van de Zaanstreek. De camper ruimte welke wij zoeken moet ongeveer aan de volgende maten hebben 8 meter diep, 3meter hoog en 3 meter breed. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 5 augustus Share Geplaatst: 5 augustus Indien ik mij niet vergis is er in Schagen een belegger bezig met het bouwen van dit soort boxen. Google maar eens. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 7 augustus Share Geplaatst: 7 augustus (aangepast) Schagen is niet echt zaanstreek. Is lastig in die omgeving, ik sta ook op de wachtlijst bij garagebox en garagepark omgeving haarlem/zaandam. Ze krijgen maar moeilijk een vergunning van de gemeentes om uit te breiden. Prijzen zijn daarom ook sky high als er wat beschikbaar komt. 7 augustus aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ted en Ans Geplaatst: 10 augustus Auteur Share Geplaatst: 10 augustus Project Schagen is volgens de makelaar Vlieg afgeblazen. Wij hebben Stalling 31 gevonden in Hensbroek hier zijn nog plekken. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 10 augustus Share Geplaatst: 10 augustus Stalling 31 is toch geen box? zoals jullie zochten. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.