Rob en Sil Geplaatst: 13 juli Geplaatst: 13 juli (aangepast) 4 all-weather banden op stalen velg, incl. banden boom. Vredestein Comtrac. Banden maat is 215/70 R15 C 109/107R M&S 215 = breedte van de band → 215 mm 70 = percentage van de breedte, → 70% van 215 R15 = velgmaat → 15 inch 109/107 = draag vermogen van band → 109 = 1030 kg R = snelheids-indicatie → tot 170 km per uur M & S = modder en sneeuw vraagprijs € 50,00 18 juli aangepast door Rob en Sil Quote
Adriatik Geplaatst: 13 juli Geplaatst: 13 juli Voor zover ik zie mist het belangrijkste, de DOT-code. Wanneer zijn deze banden geproduceerd? 1 Quote
HymerBoy Geplaatst: 13 juli Geplaatst: 13 juli (aangepast) Leuke foto's idd maar het belangrijkste ontbreekt, de DOT code idd, dit ivm verzekeringen, sommige hanteren een max van 6 jaar oud. Verder zie ik ook geen steek maat of ET waarde dus geen idee of het past. 13 juli aangepast door HymerBoy 1 Quote
Rob en Sil Geplaatst: 17 juli Auteur Geplaatst: 17 juli Wanneer de banden 10 jaar na hun productiedatum nog niet zijn vervangen, adviseert Michelin om ze uit voorzorg te vervangen. Ook als ze nog bruikbaar lijken en volgens de slijtage-indicator nog niet versleten zijn. Dit geldt eveneens voor reservebanden. Quote
Adriatik Geplaatst: 17 juli Geplaatst: 17 juli Er zijn verzekeraars die willen dat je banden niet ouder laat worden dan 6 jaar. Een band uit 2015 is dus afgeschreven. 1 Quote
Rob en Sil Geplaatst: 30 juli Auteur Geplaatst: 30 juli Adriatik en Hymer boy, zijn jullie van de advertentie politie ? Get a life 1 1 1 Quote
HymerBoy Geplaatst: 30 juli Geplaatst: 30 juli Yep ik ben van de forum politie, af en toe nodig hier omdat het NKC het nalaat ook maar enigzins te modereren.... 1 Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.