campaan Geplaatst: 11 juli Geplaatst: 11 juli Hallo, heeft iemand een tip hoe kapot PLASTIC scharnier van Remis verduisteringsgordijn zijraam (Fiat Ducato) te herstellen? Remis reageert niet. Een nieuw plaatsen, zeer kostbaar en veel werk. Zijn ergens kleine onderdelen te koop in NL ? Is scharnier zelf te vervangen? Heb het al honderd keer geplakt en gaat steeds los. Tips welkom! Dank. Quote
FrankM Geplaatst: 25 september Geplaatst: 25 september Ik had hetzelfde probleem vandaag (vandaar de late reactie) Even gekeken op internet en die plastic scharniertjes zijn te bestellen via meerdere webshops. zoek even op “ scharnier remis onderdelen “ Ik heb een setje besteld via Amazon voor €9 Wel een gepiel om het afgebroken restant eruit te krijgen. Quote
FrankM Geplaatst: 25 september Geplaatst: 25 september Aanvulling die ik las in een review mbt montage: ”Er zat geen montage handleiding bij.[Jammer] Oude stukken in het profiel uitgeboord de resten doorgeduwd 3,5 mm boor. Met kleine hamer de scharnieren in het aluminium proefiel getikt. Oude scharnier stukken in kunststof profiel met zijkniptang doorgeknipt. En dan het spannende stuk de nieuwe scharnieren erin duwen . Het is gelukt en het werkt goed .” Quote
SunnyBoy Geplaatst: 6 oktober Geplaatst: 6 oktober Ik heb onlangs hetzelfde probleem gehad. Bij amazone.nl heb ik vervangend scharren gevonden. Vier stuks (voor 2 voor rechterraam en 2 voor links. https://www.amazon.nl/dp/B0D1Z42TBN?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title Er staat een Frans review hoe de montage moet. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.