Aartviss Geplaatst: 10 juli Geplaatst: 10 juli Ik heb achter in mijn buscamper een keukenbox met daarachter een vaste watertank van 80 liter. Deze tank moet ik vullen door een opening aan de voorkant. Dit gaat met een dompelpomp in een emmer water. Dompelpomp is aangesloten op de accu van de keukenbox. Vullen op deze manier duurt eindeloos lang. Kan ik op de bovenkant van de watertank een extra vulopening maken, zodat ik hem met een slang kan vullen? Waar moet ik dan rekening mee houden? Quote
Solution Camper-T Geplaatst: 10 juli Solution Geplaatst: 10 juli In principe kun je de watertank vullen en/of vulopeningen maken zoals je zelf wilt. Het enige waar je rekening mee moet houden is de waterdichtheid. Een slecht gemaakte vulopening welke onderweg door het bewegen/klotsen water verliest is niet gewenst. Je kunt bijvoorbeeld in de camperwand buiten een vulopening maken met afsluitklep en hierachter een flexibiele slang maken die in de tank loopt. 1 Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.