Ga naar inhoud

Vrij

Members
  • Aantal items

    17
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

0 Neutral

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Het is wachten tot er een groot ongeluk gebeurt onder het rijden op een snelweg, doordat de kunstofnokjes van de koppeling uit de comfort-matic het begeven. Maar dan wordt er weer eerst een onderzoek gestart, hoe dat nu zou komen, dat duurt weer jaren, terwijl wij onderhand wel weten wat er aan de hand is. Maar misschien wordt er dan actie ondernomen door o.a. de NKC. Groetjes Jan Vrij
  2. Geachte heer Harvagel, Als u denkt dat het zo simpel ligt, ik ben al ander half jaar bezig, ook met die mevr uit Milaan, Fiat geeft geen millimeter toe. Ik heb kontact met de hr Hugo v. Binsbergen van de NKC, maar ik ben bang dat alle moeite straks op niets uitloopt. De NKC is ook uiterst voorzichtig om in een beerput te roeren. Maar als u denkt via de Bovag u gelijk te halen, wens ik u veel succes. Vr.gr, Jan Vrij
  3. In theorie lijkt het allemaal goed geregeld met Boag garantie, maar bewijs maar eens dat het ondeugende koppelingsplaten zijn. Wij weten dat zo langzamerhand wel, maar Fiat zegt gewoon dat er honderden auto's met zo'n koppeling rondrijden waar geen problemen mee zijn, dus het ligt aan jou. Als er een rechtszaak van zou komen, gaat dat jaren in beslag nemen. De enige mogelijkheid is via de NKC het probleem oppakken. Zij moeten via het clubblad een oproep plaatsen, en op deze manier proberen te inventariseren hoeveel gedupeerden er zijn. De NKC heeft in de statuten staan, dat zij moet opkom
  4. Hallo Dimitri, Misschien kun je je dealer vragen eens op het forum te kijken. Je bent tenslotte nooit te oud om iets te leren van anderen, die wel degelijk kapotte kunstof onderdelen aantroffen in hun comfort-matic koppeling. Vr.gr, Jan Vrij
  5. Ja, Humpie, bij mij precies hetzelfde. Alleen ik heb een 130 PK, ook eind 2016 en op de weg 2017. Groetjes Jan Vrij
  6. Weten jullie het zeker, dat in de handgeschakelde versnellingsbak ook kunstof klemmetjes zitten. Volgens mijn dealer zitten ze alleen in de automaat versie. Dit om de aangrijpende werking minder lawaaierig en soepeler te laten verlopen. Of wordt ik door mijn dealer verkeerd voorgelicht. Groetjes Jan Vrij
  7. Pierre, Bedankt voor de toelichting.
  8. Even een vraag, misschien heel stom, maar wat is nu een "up stand". Er wordt gesproken over automaat en handgeschakelde stand. Deze laatste 2 zijn wel duidelijk, maar up-stand?
  9. Zo ver mij bekend zitten er in de handgeschakelde bakken geen kunstof nokjes,maar alleen in de comfort-automaat met E6 normering. Groetjes Jan Vrij
  10. Hallo allemaal, het forum is voor informatie uit te wisselen en niet voor elkaar te beledigen. Dat Fiat deze kunstofnokjes al veel eerder gebruikte was al bekend, maar dat het probleem zou geven bij E6 motoren niet. Vr.gr, Jan Vrij
  11. Hallo Marianjacques, Waarschijnlijk hebben ze daar niet zo'n forum. Ik heb in het begin ook op internet niets kunnen vinden. Vandaar dat ik een vraag op het forum ben gaan stellen, of er meer leden waren met het zelfde probleem als ik. Als niemand er mee begint, dan weet je van elkaars probleem niets. De dealers gaan heus niet zeggen het is een constructie fout van Fiat is. Groetjes Jan Vrij
  12. Hallo Diogenes, Zover ik weer, zit alleen in de 130PK en de 150PK automaat van de comfort-matic, kunststof nokjes in de koppelingsplaat. Groetjes Jan Vrij
  13. De koppeling is dan wel vervangen, maar wel weer door dezelfde koppelingsplaat met de kunstof nokjes waar wij, als gedupeerde, het steeds over hebben. Groetjes Jan Vrij
  14. Bedankt allebei voor de informatie. Misschien kunnen er meer gedupeerden hier iets mee in de toekomst. Groetjes Jan Vrij
  15. Uit je verhaal kon ik niet opmaken, of de sachs koppelingsplaat al gemonteerd was in jouw camper.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...