Ga naar inhoud

Ienencees060220

Members
  • Aantal items

    39
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    2

Ienencees060220 won de laatste dag op 1 oktober

Ienencees060220 had de meest gelikete inhoud!

Over Ienencees060220

  • Verjaardag 19-12-1951

Recente bezoekers van dit profiel

406 profielweergaven

Ienencees060220's Achievements

3

Community reputatie

  1. Met BE mag je ook een combinatie van camper en aanhanger rijden van 6000 kg. En al die soorten rijbewijzen, 16 in getal, wordt het verkeer daar dan veiliger op? Ik denk het niet, als ik in een rit van Maastricht tot Utrecht 3 keer een vrachtauto met een trekker met Nederlands kenteken tegen kom die volledig aan het dwalen zijn over de vluchtstrook en vervolgens plotseling naar het midden stuurde, waarvan ik er aan heb gedacht o.a. de firma Vossenek te gaan bellen wat voor chauffeurs ze in dienst hebben. Deze chauffeurs hebben een gedegen opleiding achter de rug want dan wordt het verkeer veiliger. Het zijn echter de chauffeurs die de veiligheid bepalen, en natuurlijk moet je leren met grootmaterieel om te gaan maar 16 soorten rijbewijzen is Ik ben er nu achter dat ik buiten mijn C1 rijbewijs nog eens 3000 euro mag uitgeven aan veranderingen aan de auto om daarna ineens wel veilig de weg op te kunnen. Maar ik sluit stop nu met deze blog, we komen er toch niet uit.
  2. Voor de goede orde ik heb dit onderwerp aangesneden omdat mijn camper ook te zwaar is. Ik heb dus na eerdere publicaties van NKC, waarin men stelde dat met een C1 rijbewijs en een keuring bij het RDW alles opgelost zou zijn. Dat rijbewijs heb ik inmiddels maar nu blijken er campers op de markt te zijn, ook de mijne, die een laadvermogen hebben van iets meer dan 300 kg en die gebouwd is op een light chassis. Kortom hij is te zwaar en hij blijft te zwaar en is ook onverkoopbaar geworden. Mijn camper stamt uit okt. 2018. Graag geen reacties hoe stom ik geweest ben deze camper te kopen, hij is op de markt en eigenlijk al direct onbruikbaar volgens de wet.
  3. Als er niks mis mee is terwijl je met een treintje van 5000 kg op de weg beweegt wat is er dan mis mee als je met een camper van 4000 kg op weg bent. In het ene geval is er niks mis mee en in het andere geval zijn we gevaarlijk bezig. Vertel mij de logica.
  4. Dan is die ook in het geding als er een aanhanger achter hangt van 1200 kg. met BE rijbewijs.
  5. Het NKC heeft anders flink aan de boom geschud.
  6. Het feit dat 1/3e van de campers te zwaar is en dat het veelal een administratieve kwestie is om dit te verhelpen en er dan als maar op blijven hameren dient de leden van NKC zeker niet. Het zou beter zijn de overheden te bestoken met omklede redenen om de registratie van campers te veranderen. Nu wordt iedereen, inclusief justitie, wakker gemaakt en hebben ze er een gemakkelijke prooi bij. En is dus 1/3e van de leden van NKC straks het haasje dankzij NKC. Dat campers overbeladen zijn is veelal niet te vermijden daar het overgrote deel van de huidige campers 2800 kg. plus zijn en er nauwelijks laadgewicht overblijft.
  7. 1 Nikkel Ferro accu i.p.v. 2 huishoudaccu's en de startaccu en een paar zonnepanelen en er is geen aggregaat meer nodig. Vraag Solid Power Rijssen.
  8. Prima, ik bel als ik er ben. 21 april 's avonds Parking De Kruserbrink. Ik heb een Mobilvetta Camper. groeten, Cees Louw
  9. 's Avonds ga ik naar "Parking De Kruserbrink" in Hardenbeerg
  10. Emmen is niet naast de deur, maar de 21e ben ik in Rijssen bij Almelo
  11. T.K. Prullenbak voor op de deur € 10,00 Nieuw in de doos voor 10 liter zakken. Met bevestiging strip maat: 31,5x18x31,5
  12. T.K. € 100,00 StanLine 17,3 Inch HD LED TV DVD incl. uitschuifbare wand ophangbeugel Breedte: 35 cm; Lengte 46 cm; Gewicht 2,5 kg.; Aansluitspanning: 12Energielabel:BBeelddiagonaal:17.3Resolutie:1920x1080Aansluitingen:HDMI: 1 Scart-poort; 1 VGA: 2 USB; CD poort; SD kaart; VGA
  13. Om waterstof te maken is er heel veel elektriciteit nodig, dit zal groene waterstof moeten zijn gemaakt van groene stroom anders moeten we weer kolen gaan opstoken. Op dit moment is er nog lang niet genoeg groene stroom om elk huishouden en de gehele industrie te voorzien van groene stroom. En als er dan een behoorlijke overproductie van groene stroom is, is het milieutechnisch handiger om dit eerst te gaan gebruiken voor bijv. vliegtuigen en vrachtwagens. Kortom het zal nog wel even duren voordat het particuliere wagenpark geheel over gaat op waterstof. En dan zullen we toch echt voldoende windmolens en zonnecellen moeten accepteren.
  14. Hartelijk dank voor de reacties, ik denk er nog even over.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...